مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 17:302020-04-05اجتماعي

فعالیت 139 کانون فرهنگی در استان ایلام


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا، فعالیت های این مراکز با انجمن ها و کارگاه های کانون به صورت مجازی در حال برگزاری است.

- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با شیوع کرونا و خانه نشینی کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون و انجمن ها، مراکز کانون استان ایلام فعالیت های خود را به صورت مجازی در پیش گرفته اند تا ارتباط خود را با کودکان ونوجوانان نگه دارند.

وی افزود: در همین راستا از اسفند سال گذشته تا امروز پانزدهم فروردین 99 تعداد 32 کارگاه و 4 انجمن به صورت مجازی  در سایت و واتس اپ برای بچه ها برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ادامه داد: انجمن های شعر، داستان، قصه گویی، سرود و نمایش فعالیت های خود را به صورت مجازی درآورده اند ،همچنان که در تعدادی از این انجمن های مجازی مهمانان کشوری نیز حضور دارند.

این مسوول خاطر نشان کرد: چندی پیش انجمن شعر مجازی کانون ایلام با حضور حسین تولایی شاعر کشوری عرصه شعر نوجوان برگزار شد که در این نشست مجازی اعضا شعرها را با صدای خود اجرا کردند و شاعر مهمان نیز به نقد آثار به صورت تک تک پرداخت که با استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 139 کانون فرهنگی در استان ایلام

فعالیت 139 کانون فرهنگی در استان ایلام