مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 17:002020-04-05بين الملل

جنتلمن هایی که ماسک می دزدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، وقتی دم خروس غربی ها بیرون می زند و جنتلمن های غربی که دم از حقوق بشر، آزادی، جهان امن و فرهنگ و مدیریت جهانی می زنند امروزه درپی فراگیری ویروس کرونا همگی خوی وحشی گری و غارت و چپاولی که سال ها پشت نقاب لبخند .

- دزدی و غارت محموله کالاهای بهداشتی و درمانی مشورهای همسایه، دوست و یا کشورهای فقیر آفریقایی امروز به اقدامی عادی و فراگیر در اروپا تبدیل شده است، دولت هایی که با دزدی از همسایگان سعی دارند بحران درونی خود را حل کنند، بحرانی که پرده از جنایت کشورهای غربی در حق همدیگر را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، وقتی دم خروس غربی ها بیرون می زند و جنتلمن های غربی که دم از حقوق بشر، آزادی، جهان امن و فرهنگ و مدیریت جهانی می زنند امروزه درپی فراگیری ویروس کرونا همگی خوی وحشی گری و غارت و چپاولی که سال ها پشت نقاب لبخند و دیپلماسی پنهان کرده بودند را علنی کرده و به جهانیان نشان دادند.

دزدی و غارت محموله کالاهای بهداشتی و درمانی مشورهای همسایه، دوست و یا کشورهای فقیر آفریقایی امروز به اقدامی عادی و فراگیر در اروپا تبدیل شده است، دولت هایی که با دزدی از همسایگان سعی دارند بحران درونی خود را حل کنند، بحرانی که پرده از جنایت کشورهای غربی در حق همدیگر را نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتلمن هایی که ماسک می دزدند

جنتلمن هایی که ماسک می دزدند