مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 14:102020-04-05دانش

3 محصول جدید در حوزه فناوری مکاترونیک و مخابرات تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی آگاهی مدیر عامل شرکت توسعه سازان امید یکتا در این باره گفت: این شرکت با دور هم جمع شدن 6 جوان فارغ التحصیل دانشگاه های تهران و علم و صنعت در سال 1393 تاسیس شده است، - شرکت توسعه سازان امید یکتا در حوزه مکانیک و اتوماسیون در پارک فناوری پردیس معاونت علمی فعالیت می کند.

اداره کل نظارت و ارزیابی پارک، تولید 3 محصول جدید در حوزه فناوری مکاترونیک و مخابرات و ارتقاء یک محصول در همین حوزه را دلیل انتخاب کردن این شرکت به عنوان شرکت منتخب شایسته تقدیر در حوزه تولید و توسعه فناوری اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی آگاهی مدیر عامل شرکت توسعه سازان امید یکتا در این باره گفت: این شرکت با دور هم جمع شدن 6 جوان فارغ التحصیل دانشگاه های تهران و علم و صنعت در سال 1393 تاسیس شده است، جدای از بحث های مالی که اصل و اساس تاسیس هر شرکتی است، تمایل جمعی برای خدمت به کشور هم در بین اعضا قوی بود.

وقتی به روز های اول نگاه می کنم، می بینم که تمایل داشتیم باری از روی دوش کشور برداریم، البته به آن اندازه ای که در توان داریم.

آن شش جوان، هیئت مدیره شرکت را تشکیل دادند و توسعه سازان امید یکتا فعالیت خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محصول جدید در حوزه فناوری مکاترونیک و مخابرات تولید شد

3 محصول جدید در حوزه فناوری مکاترونیک و مخابرات تولید شد