مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-05پزشكي

مبتلایان به کرونا در اصفهان از 137 درخواست پلاستیک قرمز کنند


رییس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مسری بودن بیماری کرونا، افراد مبتلا از 137 درخواست پلاستیک قرمز کنند.

- غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به مسری بودن این بیماری و انتقال آن از طریق غذاهای مانده در کیسه های زباله که ممکن است سلامتی پاکبانان را تهدید کند، لازم است مبتلایان به کرونا در شهر اصفهان در تماس با سامانه 137 از شهرداری درخواست کیسه های زباله با رنگ قرمز کنند.

وی افزود: با قرارگرفتن زباله ها در کیسه های قرمزرنگ، دو هزار و 500 پاکبانی که در 15 منطقه شهرداری وظیفه جمع آوری زباله ها را برعهده دارند کمتر دچار تهدید با این بیماری می شوند.

رییس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام پیمانکاران موظف شده اند تا ماسک و اقلام تجهیزات بهداشتی را در اختیار پاکبانان قرار دهند، تصریح کرد: چنانچه پیمانکاری در این مسیرکوتاهی کند با آن به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: سختی کار پاکبانان و استفاده مداوم از ماسک و دستکش گاهی باعث شده تا در برخی مواقع آنها از ماسک استفاده نکنند که به آنها گوشزد می شود تا این مهم رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در اصفهان از 137 درخواست پلاستیک قرمز کنند

مبتلایان به کرونا در اصفهان از 137 درخواست پلاستیک قرمز کنند