مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-05اقتصادي

دفتر «سرداری» که کارگاه تولید ماسک شد+ عکس وفیلم


سردار غلامرضا کفاش، مدیرکلی است که اتاق خود را برای تولید ماسک، ساق بند، دستکش و گان در اختیار جهادگران شهر بوشهر قرارداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، از اواخر بهمن ماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور، عزم همگانی برای شکست این ویروس منحوس توسط اقشار مختلف مردم و مسؤولان شروع شد.

بوشهر نیز اواسط اسفندماه به عنوان آخرین استان سفید به حالت خاکستری درآمد تا جهادگران سلامت عزم خود را برای نابودی این ویروس جزم کنند و به کار درمان، کنترل ورودی های شهرها، ضدعفونی معابر و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش، به صورت شبانه روزی بپردازند  تعدادی از مردم با تعطیلی مغازه های خود و تبدیل آن به کارگاه تولید ماسک، راه را برای جهادگران هموار ساختند.

این بار خبرنگار فارس به دنبال سوژه ای متفاوت رفته؛ سرداری که دفتر مدیریت خود را وقف کارهای جهادی کرده ؛ سردار غلامرضا کفاش، مدیرکلی است که اتاق خود را برای تولید ماسک، ساق بند، دستکش و گان در اختیار جهادگران شهر بوشهر قرارداده است.

  حجت الله پارمان مسؤول گروه جهادی افسران ولایت در این رابطه می گوید: برای راه اندازی کارگاه تولیدی نیاز به مکانی مناسب داشتیم که وقتی این موضوع را با مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در میان گذاشتیم، وی از این پیشنهاد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر «سرداری» که کارگاه تولید ماسک شد+ عکس وفیلم

دفتر «سرداری» که کارگاه تولید ماسک شد+ عکس وفیلم