مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:472020-04-05اقتصادي

شرایط دریافت مقرری بیکاری بیمه شدگان در مشاغل آسیب پذیر از کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، جعفر سمساری، با بیان اینکه کارگران مشمول قانون کار و قانون تأمین اجتماعی که در یکی از 10 رسته فعالیت آسیب پذیر از کرونا اشتغال داشته و لیست حق بیمه کارکرد ماهانه آنها به انضمام سه درصد بیمه بیکاری از کارگاه محل اشتغال به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می گردد، مشمول این تسهیلات می باشند، اذعان داشت: مطابق قانون بیمه بیکاری، کارگرانی که به علت حوادث غیرمترقبه و به صورت غیرارادی شغل خود را از دست داده و بیکار می شوند، مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری خواهند بود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سازمان تأمین اجتماعی تمهیداتی در راستای تسهیل و روانسازی امور متقاضیان پیش بینی نموده است که مطابق آن بیمه شدگان مشمول، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می توانند در سامانه الکترونیکی ثبت درخواست بیمه بیکاری به نشانی bimebikari.

mcls.

gov.

ir بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی های غیر دولتی نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.

سمساری تصریح کرد: واحدهای اجرایی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان با حذف مراحل حضور غیاب و بازرسی احراز اشتغال تا پایان اردیبهشت ماه به مدت سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت مقرری بیکاری بیمه شدگان در مشاغل آسیب پذیر از کرونا

شرایط دریافت مقرری بیکاری بیمه شدگان در مشاغل آسیب پذیر از کرونا