مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-05سياسي

رییس دفتر روحانی: به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم


رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده های رییس جمهور محترم، - رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده های رییس جمهور محترم، بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه ها و موقعیت های مهم مدیریتی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نوشت: میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می کنم.

شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته ام و هیچ گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده ام.

جوان گرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می دهد، اعتماد به جوانان، چه در سال های سرنوشت ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده های رییس جمهور محترم، بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه ها و موقعیت های مهم مدیریتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر روحانی: به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم

رییس دفتر روحانی: به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم