مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05پزشكي

روند بیماری کرونا در استان همدان تحت کنترل است کاهش افراد مبتلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا با بیان اینکه همچنان تاکید بر این است مردم در خانه بمانند، گفت: روند بیماری کرونا در استان همدان تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه هم زمان که ویروس کرونا بخش وسیعی از جامعه را درگیر کرد، نظام پزشکی، کادر درمان و دستگاه های اجرایی فعالیت های خود را با برنامه ریزی دقیق انجام و آن را کنترل کردند، گفت: استان همدان در مقابله و کنترل ویروس کرونا به نسبت کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

استاندار همدان اضافه کرد: آمار و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی همدان نشان دهنده کاهش افراد مبتلا به کرونا در استان همدان است.

شاهرخی با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی باید با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فعالیت های خود را ادامه دهند، گفت: از 23 فروردین کسب و کارهای کم ریسک فعالیت خود را شروع می کنند.

هر واحد تولیدی یا کسب و کاری که توسط ستاد استانی پر ریسک تشخیص داده شود باید تعطیل شود وی با یادآوری اینکه کسب و کارهای پر ریسک مانند مهدکودک ها، نمایشگاه های حضوری (گل، مواد غذایی، فرش، مذهبی، هنری)، تالارهای پذیرایی، استخرها، اماکن ورزشی تا پایان فروردین تعطیل خواهند بود، گفت: هر واحد تولیدی یا کسب و کاری که توسط ستاد استانی پر ریسک تشخیص داده شود باید تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بیماری کرونا در استان همدان تحت کنترل است کاهش افراد مبتلا

روند بیماری کرونا در استان همدان تحت کنترل است کاهش افراد مبتلا