مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-05اقتصادي

در مدیریت و کنترل ویرس کرونا به چند طرح نوآورانه دست یافتیم


شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا محصولاتی تولید کردند تا هرچه سریع تر این ویروس ریشه کن شود.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا محصولاتی تولید کردند تا هرچه سریع تر این ویروس ریشه کن شود.

عباس رضایی، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای مقابله با ویروس کرونا محصولاتی تولید کردند تا هرچه سریع تر این ویروس ریشه کن شود.

وی افزود: با توجه به بحران توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله و پیشگیری از این ویروس، استانداری اصفهان با همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان سامانه ای با عنوان رهتاب (راهکار هوشمند تنظیم الکترونیکی بازار) را ایجاد کرده که قابلیت رصد و توزیع عادلانه اقلام مذکور تا سطح خریدار نهایی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رضایی ادامه داد: در این سامانه، شهروندان از طریق سامانه پیامک و براساس کد ملی نسبت به ثبت نام اقدام کرده و پس از آن با مراجعه به فروشگاه های منتخب (فیزیکی یا مجازی) اقلام را خریداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدیریت و کنترل ویرس کرونا به چند طرح نوآورانه دست یافتیم

در مدیریت و کنترل ویرس کرونا به چند طرح نوآورانه دست یافتیم