مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-05پزشكي

لنزهای تماسی خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهند؟


«لنزهای تماسی برای افراد بسیاری ابزاری مفید محسوب می شوند زیرا می توانند طیف وسیعی از مشکلات بینایی را اصلاح کرده و حتی از نظر زیبایی شناختی انتخاب بهتری نسبت به عینک باشند.

- لنزهای تماسی برای افراد بسیاری ابزاری مفید محسوب می شوند زیرا می توانند طیف وسیعی از مشکلات بینایی را اصلاح کرده و حتی از نظر زیبایی شناختی انتخاب بهتری نسبت به عینک باشند.

اما در حال حاضر که همه نگران ایمنی خود در برابر کروناویروس جدید هستند، به افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند توصیه شده است تا از عینک استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران به نقل از مدیکال دیلی نوشت: استفاده از لنزهای تماسی می تواند کاربران آنها را در معرض خطر آلودگی با کروناویروس جدید قرار دهد.

استفاده از لنزهای تماسی می تواند موجب خارش و سوزش چشم ها شود.

احساس ناراحت کننده در چشم ها می تواند فرد را وادار به مالش چشم ها با دست خود کند.

از آنجایی که پرهیز از لمس صورت، از جمله دهان، بینی و چشم ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 توصیه شده است، انجام این کار به واسطه استفاده از لنزهای تماسی می تواند به بروز مشکلی بزرگ منجر شود.

اگر دست های فردی که از لنزهای تماسی استفاده می کند به ویروس آلوده باشد، لمس و مالش چشم ها می تواند ابتلا به بیماری کووید-19 را به همراه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنزهای تماسی خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهند؟

لنزهای تماسی خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهند؟