مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-05دانش

شرکت دانش بیان مستقر در دانشگاه شریف تجهیزات آزمایشگاهی تولید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به گفته مدیران شرکت توسعه فناوری شریف سولار، این شرکت در حوزه سلول های خورشیدی و تجهیزات آزمایشگاهی نظیر میکروسکوپ الکترونی روبشی، - شرکت توسعه فناوری شریف سولار واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در حوزه سلول های خورشیدی و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به گفته مدیران شرکت توسعه فناوری شریف سولار، این شرکت در حوزه سلول های خورشیدی و تجهیزات آزمایشگاهی نظیر میکروسکوپ الکترونی روبشی، به پشتوانه تحقیق و توسعه دانشگاهی اکنون در این حوزه در کشور مرجعیت یافته و این پشتوانه یکی از مهم ترین مزایای نسبی شریف سولار نسبت به بسیاری از شرکت های خارجی است.

شریف سولار در واقع یک گروه برآمده از آزمایشگاه نانوذرات و پوشش های نانومتری دانشگاه صنعتی شریف است که از همکاری تعدادی از نخستین پژوهشگران و فارغ التحصیلان حوزه سلول های خورشیدی و با همت آقای دکتر نیما تقوی نیا در دانشکده فیزیک این دانشگاه در سال 1393 شکل گرفته است و از ابتدای سال 1394 با نام شرکت توسعه فناوری شریف سولار فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرزانه مهیاری مدیر فناوری اطلاعات شرکت توسعه فناوری شریف سولار درباره موقعیت و حوزه فعالیت این شرکت گفت: زمینه کاری عمده شرکت دانش بنیان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانش بیان مستقر در دانشگاه شریف تجهیزات آزمایشگاهی تولید می کند

شرکت دانش بیان مستقر در دانشگاه شریف تجهیزات آزمایشگاهی تولید می کند