مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05اقتصادي

مالیات و حق بیمه کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا بخشیده شود


برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط فعلی، صحبت هایی شده است و ما نیز این موضوعات را دنبال می کنیم اما پیشنهاد ما این است که مالیات و حق بیمه این واحدها بخشیده شده و به این کسب و کارها تسهیلات ویژه ای را ارائه دهند.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف کرمان گفت: برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط فعلی، صحبت هایی شده است و ما نیز این موضوعات را دنبال می کنیم اما پیشنهاد ما این است که مالیات و حق بیمه این واحدها بخشیده شده و به این کسب و کارها تسهیلات ویژه ای را ارائه دهند.

  یوسف جعفری در گفت وگو با ایسنا درباره فعالیت واحدهای صنفی اظهار کرد: با توجه به مصوبه استانی ستاد مقابله با کرونا، اصناف غیرضروری استان کرمان تا 20 فروردین ماه تعطیل خواهند بود و عصر امروز در جلسه استانی ستاد پیشنهادات جدیدی در زمینه فعالیت برخی صنوف که به نوعی مایحتاج عمومی هستند، ارائه خواهیم داد.

وی درباره ضرر واحدهای صنفی در پی شیوع کرونا بیان کرد: خسارت واحدهای صنفی انصافا بسیار زیاد بوده است زیرا از 30 هزار واحد صنفی شهرستان کرمان، تنها حدود 8000 واحد فعال و حدود 22 هزار واحد دیگر تعطیل بوده اند که خود نشان دهنده ضرر وارده به این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات و حق بیمه کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا بخشیده شود

مالیات و حق بیمه کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا بخشیده شود