مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-05اقتصادي

افزایش تردد در آزادراه های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین/ رشد 15 درصدی ترافیک جاده ها


مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه در شبانه روز گذشته تردد در آزادراه های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین افزایش یافت، گفت: - ایمان مهرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه ها بیان کرد: در حال حاضر اغلب جاده های اصلی کشور باز و ترافیک در آنها روان است، اما مردم حتماً از انجام هر گونه سفر خودداری کنند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

* باران در جاده های 4 استان مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه، کندوان، هراز، منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت روان است.

وی با اشاره به بارش باران در محور فیروزکوه اضافه کرد: دوربین های نظارت تصویری بارش باران در جاده های استان های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران نشان می دهد.

* افزایش 14.

7 درصدی تردد خودرو در جاده ها مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: رصد تردد خودرو در جاده از طریق 800 دوربین نظارت تصویری و 2 هزار و 301 دستگاه تردد شمار انجام می شود که طبق اطلاعات این تردد شمارها کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد در آزادراه های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین/ رشد 15 درصدی ترافیک جاده ها

افزایش تردد در آزادراه های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین/ رشد 15 درصدی ترافیک جاده ها