مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-05اقتصادي

راه اندازی کارگاه تولیدی با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان های یکبار مصرف بیمارستانی، گفت: این کارگاه ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک و 700 لباس ویژه پرستاران و پزشکان(گان) را دارا است.

- راه اندازی کارگاه تولیدی با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار "ماسک" ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان های یکبار مصرف بیمارستانی، گفت: این کارگاه ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک و 700 لباس ویژه پرستاران و پزشکان(گان) را دارا است.

محسن رخصی، در حاشیه افتتاح کارگاه تولید ماسک و لباس ویژه پرستاران و پزشکان که با حضور معاون اقتصادی استانداری، مدیران کل اقتصادی استانداری، سازمان صمت و سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: این کارگاه تولیدی به همت کمیته امداد و همکاری سازمانهای فنی و حرفه ای و صمت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این کارگاه ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک و 700 گان یکبار مصرف بیمارستانی را دارا است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با ابراز امیدواری به اینکه به مدد الهی به زودی کرونا را شکست خواهیم داد، تصریح کرد: در این کارگاه تولیدی از ظرفیت بالای مددجویان تحت حمایت جهت ساخت ماسک و گان یکبار مصرف بهره برده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه تولیدی با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک

راه اندازی کارگاه تولیدی با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک