مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 19:402020-04-04سياسي

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد ملی کرونا پیگیری می شوند


معاون پارلمانی رییس جمهور و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد موفقی در خصوص مقابله با کرونا داشته و مشکلات ارائه شده از جمله اینترنت و وسایل حفاظتی کادر درمانی را در نشست ستاد ملی کرونا به جد پیگیری خواهم کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پارلمانی رییس جمهور و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد موفقی در خصوص مقابله با کرونا داشته و مشکلات ارائه شده از جمله اینترنت و وسایل حفاظتی کادر درمانی را در نشست ستاد ملی کرونا به جد پیگیری خواهم کرد.

حسینعلی امیری از تلاش ها و زحمات استاندار، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، سپاه، هلال احمر، سمن ها و سایر مسئولان تشکر کرد و گفت: مردم تاکنون مشارکت و همراهی خوبی داشتند و این همدلی مردم جای تقدیر دارد.

امیری با اشاره به اینکه به صورت روزانه وضعیت ویروس کرونا در کشورهای مختلف و استان های کشور را رصد می کنم، افزود: تاکنون این مسئله در کشور به خوبی مدیریت شده است.

وی با تاکید بر اینکه جان حتی یک نفر برای ما بسیار با ارزش است، اظهارکرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از درگیر شدن سایر افراد با این بیماری جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد ملی کرونا پیگیری می شوند

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد ملی کرونا پیگیری می شوند