مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 17:452020-04-04سياسي

سومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد


فرمانده سپاه شهرستان بهشهراز برگزاری سومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: دو مرحله رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان و ادارت برای گندزدایی محلات شهری و روستایی انجام شده بود.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه شهرستان بهشهراز برگزاری سومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: دو مرحله رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان و ادارت برای گندزدایی محلات شهری و روستایی انجام شده بود.

حسن پورقربان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اعزام جهادگران بسیجی به مراکز درمانی اظهار کرد: برای کمک به کادر درمانی نیروهای داوطلب شامل کمک پرستار، کمک بهیار، انتظامات و حراست و همچنین نیروهای تخصصی بسیجی به بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان اعزام شدند.

وی به تشریح اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان بهشهر پرداخت و تصریح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا، قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان بلافاصله با حضور معاونت های ستادی و فرماندهان حوزه های مقاومت تشکیل شد.

فرمانده سپاه بهشهر به تعامل و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: جلساتی با مجموعه مدیریت شبکه بهداشت و درمان و برنامه ریزی برای کمک های اولیه و چه کارهایی برای مقابله با کرونا میتوان انجام داد، تشکیل شد؛ که در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد

سومین مرحله رزمایش دفاع بیولوژیکی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد