مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 17:302020-04-04سياسي

تولید و توزیع 19 هزار ماسک بهداشتی سه لایه در سوادکوه


فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به عملکرد قرارگاه پدافند زیستی سپاه این شهرستان از تولید و توزیع 19 هزار ماسک بهداشتی سه لایه خبر داد و گفت: از این تعداد 5 هزار ماسک قابل شستشو بوده است.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به عملکرد قرارگاه پدافند زیستی سپاه این شهرستان از تولید و توزیع 19 هزار ماسک بهداشتی سه لایه خبر داد و گفت: از این تعداد 5 هزار ماسک قابل شستشو بوده است.

سیدموسی حسین نژاد فرمانده سپاه سوادکوده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه 16 کارگاه تولیدی ماسک بهداشتی با به کارگیری روزانه 97 جهادگرخواهر بسیجی مشغول تولید ماسک بهداشتی و گان بیمارستانی هستند، اظهار کرد: 2 هزار و 100 گان بیمارستانی، یک هزار و 600 کلاه بهداشتی، 2 هزار جفت دستکش، یک هزار و 200 آستین یک بار مصرف تولید و بین مراکز درمانی و مردم توزیع شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه سوادکوه از ضدعفونی معابر و محلات شهری و روستایی طی رزمایش دفاع بیولوژیکی خبر داد و گفت: 70 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط جهادگران بسیجی و پایگاه های مقاومت برای گندزدایی مکان های عمومی و معابر استفاده و همچنین 1700 لیتر محلول ضدعفونی کننده دست هم بین مردم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع 19 هزار ماسک بهداشتی سه لایه در سوادکوه

تولید و توزیع 19 هزار ماسک بهداشتی سه لایه در سوادکوه