مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:202020-04-04اقتصادي

طرح خودکفایی استان ها در تولید کالاهای اساسی بررسی شد


ششمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز ، شنبه ، 16 فروردین با حضور نمایتدگان عضو این کمیسیون ، معاونان وزارت صمت، - ششمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز ، شنبه ، 16 فروردین با حضور نمایتدگان عضو این کمیسیون ، معاونان وزارت صمت، وزارت اقتصاد و جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با استفاده از فناوری دیجیتالی دو سویه برگزار شد، نمایندگان این وزارتخانه ها برنامه های خود را در مورد راهکارهای تحقق جهش تولید و کاهش آثار و تبعات اقتصادی کرونا ارائه کردند.

چگونگی افزایش صادرات ، کنترل واردات با توجه به کاهش درآمدهای نفتی، میزان اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور که کاهش یک میلیارد دلاری ارز اختصاص یافته به صادرات را در سال 98 در پی داشت از دیگر موضوعات جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بود.

در ششمین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در سال 99 همچنین وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از کاهش واردات، افزایش تولید داخل و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین طرح های افزایش بهره وری مانند طرح های اجرا شده در خوزستان، ایلام و سیستان و بلوچستان را که بخشی از آن به بهره وری رسیده است، برای نمایندگان مجلس تشریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خودکفایی استان ها در تولید کالاهای اساسی بررسی شد

طرح خودکفایی استان ها در تولید کالاهای اساسی بررسی شد