مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-04سياسي

39 کارگاه تولید ماسک در بهشهر راه اندازی شده است


فرمانده سپاه بهشهر از راه اندازی 39 کارگاه تولید ماسک در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 125 هزار عدد ماسک و اقلام بهداشتی در شهرستان تولید و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن پورقربان عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان بهشهر پرداخت وگفت: بعد از شیوع ویروس کرونا، قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان بلافاصله با حضور معاونت های ستادی و فرماندهان حوزه های مقاومت تشکیل شد.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر به تعامل و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: جلساتی با مجموعه مدیریت شبکه بهداشت و درمان و برنامه ریزی برای کمک های اولیه و چه کارهایی برای مقابله با کرونا می توان انجام داد، تشکیل شد؛ که در مرحله اول برای تولید محتوای آموزشی و اطلاع رسانی، اصحاب رسانه را با شبکه بهداشت هماهنگ کردیم.

پورقربان در ادامه به برنامه ریزی های ستاد مبارزه با کرونا در فرمانداری شهرستان اشاره و اضافه کرد: با توجه به هماهنگی و همکاری با نهادها وادارات برای مقابله با کرونا گروه 5 گانه ناظرین سلامت، سفیران سلامت، مدافعان سلامت، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و مراقبان سلامت تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 کارگاه تولید ماسک در بهشهر راه اندازی شده است

39 کارگاه تولید ماسک در بهشهر راه اندازی شده است