مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-04بين الملل

سناتورهای آمریکایی خواستار تشدید نظارت بر تحریمها علیه کره شمالی شدند


دو سناتور آمریکایی از وزیر امور خارجه و وزیر خزانه داری این کشور خواستند تا روند اعمال تحریمها علیه کره شمالی را تقویت کند.

- دو سناتور آمریکایی از وزیر امور خارجه و وزیر خزانه داری این کشور خواستند تا روند اعمال تحریمها علیه کره شمالی را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، باب منندز، سناتور دموکرات و کوری گاردنر، سناتور جمهوریخواه آمریکایی در نامه ای به تاریخ 31 مارس گفتند، همزمان با تداوم بن بست در مذاکرات مربوط به خلع سلاح هسته ای میان واشنگتن و پیونگ یانگ، کره شمالی تهدیدی فزاینده را به وجود آورده است.

منندز عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا و گاردنر رییس کمیته فرعی شرق آسیا، اقیانوسیه و سیاستگذاری امنیت سایبری بین الملل در سنای آمریکا است.

آنها از مایک پامپئو، وزیر امور خارجه و استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا خواستند تا فورا به اختصاص منابع برای تقویت اعمال تحریم های آمریکا و سازمان ملل بر کره شمالی در ضمن تضمین رساندن کمک های انسان دوستانه به مردم کره شمالی اولویت بدهد.

آنها در این نامه نوشتند: ما با تاسف این مساله را متذکر می شویم که با گذشت حدود دو سال از زمان آغاز دیپلماسی میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، کره شمالی همچنان از ورود به مذاکرات در سطح کاری با آمریکا سرباز می زند در حالی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی خواستار تشدید نظارت بر تحریمها علیه کره شمالی شدند

سناتورهای آمریکایی خواستار تشدید نظارت بر تحریمها علیه کره شمالی شدند