مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:572020-04-04سياسي

برنامه ریزی مسئولان آستارا برای جشن نیمه شعبان در فضای مجازی


امام جمعه آستارا روز شنبه در جلسه ستاد برگزاری جشن های نیمه شعبان در دفتر خود، برنامه هایی نظیر آذین بندی خیابان ها و سردر ادارات، گلاب افشانی در محلات، نورافشانی در آسمان شهر، پخش سرود و مناجات در شهر با استفاده از خودروهای دارای بلندگو و پخش قرآن و سرود مذهبی از مناره های مساجد را برای شب و روز نیمه شعبان پیشنهاد داد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ادامه داد: اهدای هدایا به خانواده های شهدایی که نام های امام عصر را داشته اند، اهدای شاخه گل به مسافران غیربومی که از ورودی شهر بازگردانده می شوند، توزیع گوشت قربانی به فقرا، تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان و راه اندازی پویش مناجات و ختم قرآن و صلوات در فضای مجازی نیز برای نیمه شعبان مناسب است.

وی بیان کرد: باتوجه به ممنوعیت اجتماعات در مساجد برای پیشگیری از شیوع کرونا، اداره اوقاف و امور خیریه و هیات امنای مساجد، هزینه های مرسوم را به تهیه ارزاق عمومی خانواده های نیازمند صرف خواهند کرد.

وی ادامه داد: شب نیمه شعبان بعد از شب قدر، دومین شب با فضیلت مسلمانان است و دستگاه های اجرایی در اجرای دقیق و موثر برنامه ها همکاری کنند تا مردم در روزهای خانه نشینی برای مقابله با کرونا، از فضای با نشاط و معنوی بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی مسئولان آستارا برای جشن نیمه شعبان در فضای مجازی

برنامه ریزی مسئولان آستارا برای جشن نیمه شعبان در فضای مجازی