مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:472020-04-04سياسي

همراهی مردم خراسان جنوبی برای کنترل ویروس کرونا قابل تقدیر است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اکثریت جامعه تعهد و التزام برای حفظ جان خود و دیگران را داشته اند، گفت: اقدامات مردم به لحاظ همکاری و صبر و حوصله آنها قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اظهار کرد: اولین چیزی که در شکل گیری یک جامعه سنگین احساس نیاز می شود وجود نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در هرجایی که افراد بر اساس تعهدات ایمانی متلزم به انجام وظیفه هستند سعادت است، ادامه داد: اما باید افرادی که احیاناً قانون را زیر پا می گذارند و به آن التزام ندارند و تعهدشان کم است، آنها را به قانون ملزم کنیم.

وی بیان کرد: آنچه در شهرت تاریخ وجود دارد مبتکر این نهاد با عنوان شرطه الخمیسی حضرت علی بن ابی طالب (ع) بودند که ابتدا از 5 نفر شروع کردند و حضرت با آنها شروطی گذاشتند که در اجرای قانون تسامح نشود.

وی با اشاره به اینکه هرچه جامعه سنگین تر می شود احساس نیاز بیشتر و گستره حضور نیروهای انتظامی بیشتر می شود، گفت: اکنون مسئولیت نیروی انتظامی گسترده است و در کنار آن مسائل فوق العاده ای که پیش می آید بر اساس تعهد و ایمان و توان حلال مشکلات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم خراسان جنوبی برای کنترل ویروس کرونا قابل تقدیر است

همراهی مردم خراسان جنوبی برای کنترل ویروس کرونا قابل تقدیر است