مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-04سياسي

مدارس ایرانی خارج از کشور مشکلی برای برگزاری امتحانات نهایی ندارند


در جلسه سرپرستان مدارس ایرانی خارج از کشور بر اینکه مشکلی برای آموزش مجازی، برگزاری امتحانات نهایی و آغاز به موقع سال تحصیلی در مدارس ایرانی خارج از کشور وجود ندارد، - تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه سرپرستان مدارس خارج از کشور با موضوع بررسی شرایط فعالیت مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا، وضعیت تعطیلی مدارس، اقدامات در حوزه آموزش مدارس سرپرستی ها و برنامه ریزی برای برگزاری آزمون پایان سال تحصیلی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این نشست، منصور مجاوری سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در کویت اظهار کرد: مدارس کویت از اول اسفند تعطیل شده و این تعطیلی تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی به شرایط قرنطینه در کشور کویت و مقررات منع رفت و آمد اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از حضور مدارس جلوگیری شده اما کلاس ها به صورت مجازی به شکل منظم برقرار بوده و آموزش های مجازی لازم به دانش آموزان ارائه شده است.

مجاوری با بیان اینکه تاکنون 80 درصد کتاب های درسی دانش آموزان تدریس شده است، تصریح کرد: مدارس کویت قرار است از 15 مرداد بازگشایی شده و تا پایان آبان ماه، به جای ترم فعلی فعالیت داشته باشند.

مدارس اتحادیه اروپا تا اول اردیبهشت تعطیل است در ادامه این نشست، سرپرست مدارس کشورمان در اروپا، کانادا و آمریکا با بیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ایرانی خارج از کشور مشکلی برای برگزاری امتحانات نهایی ندارند

مدارس ایرانی خارج از کشور مشکلی برای برگزاری امتحانات نهایی ندارند