مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:362020-04-04سياسي

ممنوعیت ورود دام های غیرمجاز به استان سمنان/ضرورت وجود پروانه چرا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به طرح ممنوعیت ورود دام های غیرمجاز به استان گفت: ورود دام عشایر غیربومی، مستلزم داشتن پروانه چرا در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر شنبه در جلسه بررسی کوچ عشایر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه صدور مجوز تردد و ورود دام عشایر غیربومی به استان، مستلزم دارا بودن پروانه چرا در مراتع است، اظهار داشت: ورود دام های غیرمجاز به این منطقه ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای ورود دام عشایر از برخی استان های هم جوار طی چند روز گذشته گزارش شده است، افزود: جلوگیری از شیوع کرونا از استان های هم جوار یکی از مهم ترین رویکردها برای ممنوعیت ورود دام های غیرمجاز است.

ارتباط مستقیم سلامت دام و انسان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در حال حاضر توانستیم در مرحله مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کنیم، بیان کرد: برای ریشه کنی کامل این بیماری نیاز است پس از مدیریت، به مرحله مهار و کنترل دست یابیم.

خجسته پور با اشاره به اینکه عشایر از عمده تولیدکنندگان کشور هستند که مایحتاج مردم را تولید می کنند، خاطرنشان کرد: همچنین از سوی دیگر سلامت دام نیز ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد و این مهم به نوعی مرتبط با بحث مدیریت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود دام های غیرمجاز به استان سمنان/ضرورت وجود پروانه چرا

ممنوعیت ورود دام های غیرمجاز به استان سمنان/ضرورت وجود پروانه چرا