مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:262020-04-04حوادث

آخرین آمار مسمومیت با الکل تقلبی در البرز: 180 نفر مسموم و 37 نفر فوتی


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: طی یک ماه و نیم گذشته 37 نفر به خاطر مسمومیت با الکل متانول جان خود را از دست داده اند.

- آخرین آمار مسمومیت با الکل تقلبی در البرز: 180 نفر مسموم و 37 نفر فوتی ایسنا/البرز رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: طی یک ماه و نیم گذشته 37 نفر به خاطر مسمومیت با الکل متانول جان خود را از دست داده اند.

دکتر مهرداد بابایی روز شنبه 16 فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته تا 15 فروردین در مجموع 180 نفر به واسطه شرب الکل تقلبی دچار مسمومیت با متانول شدند که از میان آنها 37 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اینکه نتیجه مصرف مشروبات الکلی تقلبی کوری، نارسایی کلیوی و مرگ است، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث افزایش ترس و تشویش ذهنی در مردم شده و همین تشویش و نگرانی زمینه سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو فراهم کرده است.

وی اذعان کرد: در این شرایط که مردم برای نجات از نگرانی و سردرگمی به گروه ها و کانال های مجازی اقبال بیشتری دارند، افراد فرصت طلب برای رسیدن به سود مادی، آسیب هایی سنگین و جبران ناپذیری به مردم وارد می کنند که تبعات آن گاه از بیماری کرونا ویروس بدتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مسمومیت با الکل تقلبی در البرز: 180 نفر مسموم و 37 نفر فوتی

آخرین آمار مسمومیت با الکل تقلبی در البرز: 180 نفر مسموم و 37 نفر فوتی