مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-04اقتصادي

پیش بینی تولید 90 هزار تُن گوشت در قزوین


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام اینکه پیش بینی می شود در سال جاری 90 هزار تُن گوشت قرمز و سفید در استان قزوین تولید شود، - ایسنا/قزوین معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام اینکه پیش بینی می شود در سال جاری 90 هزار تُن گوشت قرمز و سفید در استان قزوین تولید شود، گفت: واحدهای تولیدکننده محصولات دامی از جمله گوشت در استان قزوین آمادگی لازم را دارند تا در صورت افزایش میزان تقاضا در بازار، ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

علی شاپورزاده، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام اینکه پیش بینی می شود در سال جاری 90 هزار تُن گوشت قرمز و سفید در استان قزوین تولید شود، اظهار کرد: از این میزان گوشت تولیدی 60 تا 65 هزار تُن سهم گوشت سفید یا مرغ و بقیه به گوشت قرمز اختصاص دارد.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدکننده محصولات دامی از جمله گوشت در استان قزوین آمادگی لازم را دارند تا در صورت افزایش میزان تقاضا در بازار، ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

بنابراعلام روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، شاپورزاده با اعلام اینکه سالانه 400 هزار تُن انواع محصولات دامی در استان قزوین تولید می شود، یادآور شد: با توجه به ظرفیت مناسب واحدهای دامی در استان و کشور و ذخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 90 هزار تُن گوشت در قزوین

پیش بینی تولید 90 هزار تُن گوشت در قزوین