مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-04ورزشي

مراسم تودیع و معارفه 2 مدیرکل وزارت ورزش برگزار شد


صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه برگزار شد.

  در این مراسم مهدی علی نژاد ضمن تشکر از زحمات صادقانه احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند در سمت های جدید خود موفق باشند.

دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید هم بتوانند در این سمت مثل مدیران قبلی موفق باشند.

جابجایی همیشه هم برای سیستم و هم برای افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود.

  وی افزود: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم.

همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیار زیادی که در اختیار دارد بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تودیع و معارفه 2 مدیرکل وزارت ورزش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه 2 مدیرکل وزارت ورزش برگزار شد