مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:072020-04-04سياسي

فرماندار مشهد درگذشت مادر سه شهید را تسلیت گفت


خبر حزن انگیز درگذشت بانوی مومنه و پرهیزگار حاجیه خانم زهرا زاده حسن والده مکرمه شهیدان گرانقدر علی، عباس و محمدامیر حسین پور، اندوهی عمیق بر دلها نشاند.

این پیام می افزاید: بی شک صلابت، استواری، صبر و شکیبایی مادران شهدا که میوه دل خود را در راه رضای حق و پاسداری از انقلاب اسلامی عاشقانه نثار و ایثار کردند، یادآور صبر و استقامت حضرت زینب (س) و از خودگذشتگی و فداکاری ام البنین (س) است که توصیف آن در کلمات و عبارات نمی گنجد.

فرماندار مشهد گفت: درگذشت این بانوی ماجده و پاکدامن را به بیت گرامی این شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر مشهد تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن فقیده سعیده غفران الهی و علو درجات ربانی و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مراسم تشییع این مادر فداکار به خاطر جلوگیری از اجتماعات در راستای پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا برگزار نشد و پیکر این اسوه صبر و استقامت در قطعه صالحین بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده شد.

شهیدان عباس و محمدامیر حسین پور به ترتیب در هشتم آذر 1345 و نهم مرداد 1349 چشم به جهان گشودند و در 31 اردیبهشت 1361 در شلمچه و 18 فروردین 1366 در عملیات کربلای هشت به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مشهد درگذشت مادر سه شهید را تسلیت گفت

فرماندار مشهد درگذشت مادر سه شهید را تسلیت گفت