مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-04سياسي

جزییات دیدار شهردار تهران با رییس قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین رییسی ریاست قوه قضاییه و پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین سید امیرحسین شمس مدیرکل حقوقی شهرداری درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط .

- شهردار تهران در دیدار با رییس قوه قضاییه درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین رییسی ریاست قوه قضاییه و پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین سید امیرحسین شمس مدیرکل حقوقی شهرداری درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند.

در این نشست گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رییس قوه قضاییه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار شهردار تهران با رییس قوه قضاییه

جزییات دیدار شهردار تهران با رییس قوه قضاییه