مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04سياسي

مجوز حضور دام های عشایر استان سمنان در مناطق قشلاقی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه بررسی کوچ عشایر در سطح استان سمنان با اشاره به بارندگی های مطلوب سال جاری و ترسالی پیش رو اظهار داشت: مجوز حضور دام های عشایر استان در مناطق قشلاقی تا 30 فروردین تمدید شد.

وی بابیان اینکه گلوگاه های ورود دام به استان تحت نظارت و پایش نیروهای انتظامی قرار دارد، افزود: تا به امروز و بر اساس گزارش های سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونا از دام به انسان منتقل نمی شود.

ضدعفونی مراکز عرضه و تولید مواد لبنی و کشتارگاه ها معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه توصیه می شود جهت حفظ ایمنی و سلامت و رعایت موارد و اصول بهداشتی، مصرف فرآورده های گوشت قرمز و مرغ با درجه حرارت بالای 70 درجه سانتی گراد صورت بگیرد، تصریح کرد: حفظ سلامت مردم مهم ترین دغدغه دولت محسوب می شود.

خجسته پور خاطرنشان کرد: تاکنون 400 هزار مترمربع از مراکز جمع آوری شیر، کشتارگاه های دام و طیور، ماشین های حمل شیر و گوشت، میدان ها عرضه دام و ساختمان های اداری دام پروری استان ضدعفونی شده است.

وی بابیان اینکه کشتارگاه های دام و طیور استان در مدار کشتار قرار داشته و مشکلی برای تأمین گوشت قرمز و مرغ وجود ندارد، تأکید کرد: لازم است تا مجوز تردد دام های عشایر در داخل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز حضور دام های عشایر استان سمنان در مناطق قشلاقی تمدید شد

مجوز حضور دام های عشایر استان سمنان در مناطق قشلاقی تمدید شد