مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04فرهنگي

در «پایتخت» داستانی در کار نیست


پایتخت 6 به واسطه سابقه ذهنی مثبتی که مردم از آن داشتند و فضاسازی ها و موقعیت سازی های موفق سیروس مقدم و البته نقش آفرینی های خوب برخی بازیگران همچنان در جذب مخاطب موفق عمل می کند اما افت کیفیت داستانی و محتوایی این سری از مجموعه پایتخت تقریباً برای همه محسوس است.

- پایتخت 6 به واسطه سابقه ذهنی مثبتی که مردم از آن داشتند و فضاسازی ها و موقعیت سازی های موفق سیروس مقدم و البته نقش آفرینی های خوب برخی بازیگران همچنان در جذب مخاطب موفق عمل می کند اما افت کیفیت داستانی و محتوایی این سری از مجموعه پایتخت تقریباً برای همه محسوس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان نوشت: سریال پایتخت به خصوص در سری اول، دوم و سوم به واسطه ارائه کاراکتر هایی به شدت ساده، صمیمی، خاکی و مثبت خود به دل های مردم راه پیدا کرد؛ شخصیت های باصفا و دوست داشتنی که در سبک زندگی آنها مهربانی، گذشت، خلوص، صداقت، یکرنگی، احترام به بزرگ تر موج می زد و اگر هم پلشتی وجود داشت هرگز غلبه پیدا نمی کرد.

پایتخت 6، اما به شکل عجیب و کنترل نشده ای مشحون است از بداخلاقی هایی که رجحان دارند و اتفاقاً موقعیت ها مبتنی بر همین بداخلاقی ها پیش می رود.

برای مثال در یک سکانس تقریباً طولانی که اعضای خانواده درون یک خودرو هستند، نقی در شرح یک ماجرا به شکلی افراطی به دروغگویی متوسل می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «پایتخت» داستانی در کار نیست

در «پایتخت» داستانی در کار نیست