مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04اجتماعي

نفوذ سامانه بارشی پرفشار از روز دوشنبه به آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه ی بارشی از روز دوشنبه به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه می تواند به بخش های مختلف کشاورزی خسارت وارد کند.

- رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی خبر داد نفوذ سامانه بارشی پرفشار از روز دوشنبه به آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه ی بارشی از روز دوشنبه به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه می تواند به بخش های مختلف کشاورزی خسارت وارد کند.

محمد امیدفر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی استان، اظهار کرد: امروز جوی ناپایدار، نیمه ابری و ابری برای استان پیش بینی می شود، اما از بعد از ظهر رگبار باران و رعد و برق در انتظار استان خواهد بود.

وی افزود: روز یکشنبه نیز جوی نسبتا پایدار در استان حاکم خواهد شد.

وی گفت: نفوذ سامانه پرفشار از بعد از ظهر و شب دوشنبه به استان، موجب کاهش محسوس دما و وزش باد شدید به ویژه در نواحی شرقی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه ی بارشی تا اواخر هفته ی جاری تدوام داشته و بر اساس فعالیت سامانه، وزش باد شدید، کاهش محسوس دما، رگبار باران و رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی مستعد، بارش برف نیز در ارتفاعات و سردسیر پیش بینی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سامانه بارشی پرفشار از روز دوشنبه به آذربایجان شرقی

نفوذ سامانه بارشی پرفشار از روز دوشنبه به آذربایجان شرقی