مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-04اقتصادي

ریزش قیمت نفت عامل بیکاری 50 میلیون نفر


مدیر آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد که ریزش تاریخی قیمت نفت در ماه گذشته ممکن است باعث بیکاری 50 میلیون نفر در صنعت جهانی پالایش و خرده فروشی نفت شود.

- مدیر آژانس بین المللی انرژی (IEA) پیش بینی کرد که ریزش تاریخی قیمت نفت در ماه گذشته ممکن است باعث بیکاری 50 میلیون نفر در صنعت جهانی پالایش و خرده فروشی نفت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاتح بیرول، مدیر آژانس بین المللی انرژی اظهار کرد که ریزش قیمت نفت برای مصرف کنندگان هم بد است.

وی روز جمعه با شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان سعودی گفت و گو کرد و دو طرف نگرانیهای مشابه در خصوص وضعیت بازارهای جهانی نفت را مطرح کردند.

مدیر آژانس بین المللی انرژی روز جمعه یک روز پس از این که عربستان سعودی خواستار برگزاری نشست فوق العاده تولیدکنندگان گروه اوپک پلاس شد، در توییتی نوشت: امیدوارم در مقطع حساس فعلی، عربستان سعودی بتواند بار دیگر نقش تثبیت کننده خود را از طریق ریاست گروه جی 20 ایفا کند.

کنفرانس ویدیویی اوپک پلاس روز دوشنبه برگزار خواهد شد و انتظار می رود رگولاتور نفت آمریکا هم به این مذاکرات دعوت شود که قرار است طی آن درباره کاهش عظیم تولید به میزان 10 میلیون بشکه در روز مذاکره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش قیمت نفت عامل بیکاری 50 میلیون نفر

ریزش قیمت نفت عامل بیکاری 50 میلیون نفر