مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-04اقتصادي

یک هزار و 710 تُن میوه شب عید در کردستان توزیع شد


بختیار خلیقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح توزیع میوه شب عید در استان از 24 اسفند سال گذشته آغاز شد و روز 15 فرودین در تمام شهرستان های استان به غیر از سنندج به اتمام رسید و 10 تُن سیب و پرتقال باقی مانده که از ساعت 9 تا 18 در بیش از 30 غرفه مستقر در سنندج توزیع می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: سهمیه میوه شب عید در این استان یک هزار و 120 تُن پرتقال و 600 تُن سیب درختی بود که در 96 غرفه برپاشده بین مصرف کنندگان توزیع شد.

خلیقی تاکید کرد: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان قیمت میوه های شب عید باید کمتر از عرضه آن در بازار باشد بنابراین قیمت آن در روزهای مختلف متغیر بود و هر کیلوگرم بین 50 تا 55 هزار ریال فروخته شد.

وی گفت: چند روز نخست توزیع قیمت هر کیلوگرم سیب و پرتقال عرضه شده در این غرفه ها در استان پنج هزار و 500 ریال بود و سپس به پنج هزار ریال کاهش یافت و این قیمت تا آخرین روز توزیع این سهمیه در استان ثابت ماند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: اقدام مطلوبی امسال در توزیع میوه شب عید با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و جلوگیری از تجمع مردم انجام شد و آن هم توزیع سیب و پرتقال به صورت جعبه ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 710 تُن میوه شب عید در کردستان توزیع شد

یک هزار و 710 تُن میوه شب عید در کردستان توزیع شد