مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-04اقتصادي

آغاز اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار پایتخت


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: این طرح به منظور ایجاد فاصله ایمن و مطمئن به منظور کنترل انتشار و شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: این طرح به منظور ایجاد فاصله ایمن و مطمئن به منظور کنترل انتشار و شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید راد با اعلام اینکه تمام توان خود را در جهت حفظ ایمنی و تأمین سلامتی شهروندان به کار گرفته ایم، افزود: طرح فاصله گذاری فیزیکی که اجرای آن را از هفته قبل آغاز کرده ایم، به مرور در تمامی میادین و بازارهایی که اجرای آن امکان پذیر باشد، انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای صحیح این طرح و رعایت فاصله ایمن، همراهی و همکاری شهروندان حرف اول را می زند، اظهار کرد: البته ما نیز حداکثر اهتمام خود را به کار گرفته ایم و با تمام توان، نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیداتی که از طریق اجرای آنها می توان تراکم جمعیت در میادین میوه و تره بار را به حداقل میزان ممکن کاهش داد و شرایط مطمئنی را برای مراجعه کنندگان فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار پایتخت

آغاز اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار پایتخت