مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-04اقتصادي

شناسایی 952 مسافر مشکوک به کرونا در مبادی استان مرکزی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به فعالیت 24 پایگاه غربالگری هلال احمر در مبادی شهرهای استان گفت: در مجموع از 9 اسفندماه 98 تا 13 فروردین سال جاری 952 نفر مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این پایگاه ها شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شده اند.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به فعالیت 24 پایگاه غربالگری هلال احمر در مبادی شهرهای استان گفت: در مجموع از 9 اسفندماه 98 تا 13 فروردین سال جاری 952 نفر مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این پایگاه ها شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شده اند.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، طرح غربالگری توسط هلال احمر از 9 اسفند آغاز شد.

البته این طرح به طور رسمی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، از 24 اسفندماه کلید خورد و با ایجاد 24 پایگاه غربالگری و تب سنجی در مبادی شهرها در استان مرکزی با جدیت بیشتری دنبال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: از نهم اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم در مجموع 330 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مرکزی غربالگری شدند که از این تعداد 952 مورد مشکوک شناسایی و به مراکز بهداشتی و درمانی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 952 مسافر مشکوک به کرونا در مبادی استان مرکزی

شناسایی 952 مسافر مشکوک به کرونا در مبادی استان مرکزی