مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-04سياسي

سلامتی مردم را فدای تفریح و گردش خود نکنید


این روزها که مردم ایران در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا هستند و روزها و دقایق طاقت فرسایی را پشت سرمی گذارند، عده ای در شهرهای هرمزگان اما بی توجه به رعایت حال دیگر شهروندان همچنان کنار ساحل دریا به گردش و تفریح خود می پردازند.

با افزایش شمار مبتلایان در این استان که هم اکنون به 221 نفر رسیده است، مسوولان این استان در چند روز اخیر به طور مرتب توصیه و خواهش به خانه نشینی و پرهیز از تفریح و گردش مردم به اطراف سوحا دریا و بوستان ها دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شنبه شب از بی توجهی برخی افراد نسبت به هشدارها درباره شیوع کرونا انتقاد کرد و اظهارداشت: متأسفانه در ساحل بندرعباس شاهد تجمعاتی هستیم که برخی افراد، بی توجه به همه هشدارها، کنار هم جمع می شوند و خطر بالای شیوع این بیماری را هنوز جدی نگرفته اند.

حسین فرشیدی ضمن هشدار دوباره به شهروندان افزود: هیچ کس حق ندارد ساعتی تفریح خودش را به سلامتی مردم ترجیح بدهد این کار از نظر قانونی یک ظلم و حرم و از نظر شرعی هم نامشروع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تکرار این جمله که در خانه بمانید، گفت: تنها راه کنترل ایپدمی کرونا رعایت بهداشت فردی و ماندن در منزل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی مردم را فدای تفریح و گردش خود نکنید

سلامتی مردم را فدای تفریح و گردش خود نکنید