مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-04اقتصادي

آشنایی با مهم ترین زبان های خارجی دنیا


زبان های خارجی متعدی در سراسر این کره خاکی مورد گویش و استفاده قرا می گیرند که تعداد قابل توجهی از آنها کم اهمیت و کم کاربرد و تعداد دیگری از آنها مهم و پرکاربرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، زبان های خارجی زبان هایی هستند که مربوط به حوزه جغرافیایی ایران نیستند و استفاده آن در دیگر نقاط دنیا رواج دارد.

امروزه حدود 2700 زبان بر روی کره زمین در حال استفاده است که البته تعداد زیادی از آنها موارد استفاده کوچکی دارند و تنها در موقعیت های جغرافیایی کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مثال حدود 375 عدد از این زبان ها در کشور اندونزی و حدود 1000 عدد از آنها در قاره آفریقا مورد استفاده قرار می گیرند، و به همین دلیل می توان آنها را زبان های کم اهمیتی دانست که تنها در مراودات خاص مورد استفاده قرار می گیرند و نمی توان از آنها به عنوان زبان های پرکاربرد دنیا نام برد.

معرفی مهم ترین و پرکاربرد ترین زبان های خارجی دنیا زبان انگلیسی انگلیسی زبان کسب و کار، اینترنت و زبان دوم مردم بسیاری از کشورها به حساب می آید.

اگر قصد مسافرت خارجی داشته باشید یا برای کسب و کار خود با خارج از کشور ارتباط برقرار کنید، زبان انگلیسی در جای جای دنیا و در هر مرحله راهگشای شما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با مهم ترین زبان های خارجی دنیا

آشنایی با مهم ترین زبان های خارجی دنیا