مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-04سياسي

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا


دولت کانادا با فراهم کردن شرایطی مطلوب و مناسب برای زندگی، تحصیل و کار، همواره در تلاش است تا متقاضیانی را از سراسر جهان جذب نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، سالانه افراد بسیاری با دریافت ویزای کانادا، به این کشور سفر می کنند.

مراحل اخذ ویزای کانادا از آنجایی که پروسه درخواست ویزای کانادا یکی از پیچیده ترین و طولانی ترین مراحل مهاجرتی به این کشور محسوب می شود، لازم است تا در ابتدا متقاضیان درباره انواع روش های مهاجرت به کانادا و سپس شرایط و مدارک لازم، اطلاعاتی کسب نمایند تا بتوانند این پروسه را در کوتاه ترین زمان به اتمام برساند.

با این حال برای اخذ ویزای مهاجرتی کانادا می توانند به دو روش آنلاین و یا حضوری (مراجعه به سفارت) اقدام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط دریافت ویزای کانادا آتلانتیک 724 آماده ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان مجرب در ایران و کانادا است ویزای توریستی مهاجرت به عنوان توریست یکی از متداول ترین روش های دریافت ویزای کانادا است که متقاضیان می توانند آن را بصورت ویزای مولتی (ویزایی با مدت اعتبار 5 ساله) دریافت نمایند.

در واقع اخذ این ویزا امکان سفر به کشور کانادا تا پایان مدت اعتبار ویزا و اقامت در بازه های 6 ماهه را برای متقاضی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا