مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-04پزشكي

پدران در روزهای کرونایی با فرزندان وقت بگذرانند


یک روانشناس، از پدران خواست این روزها بیشتر با فرزندان ارتباط برقرار کنند و گفت: بازی با کودکان یک فعالیت بی فائده نیست، بلکه در این شرایط والدین به ویژه پدران باید وقت بیشتری با فرزندان بگذرانند و درباره مسائل شخصی و وضعیت درسی با آنان صحبت کنند.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، از پدران خواست این روزها بیشتر با فرزندان ارتباط برقرار کنند و گفت: بازی با کودکان یک فعالیت بی فائده نیست، بلکه در این شرایط والدین به ویژه پدران باید وقت بیشتری با فرزندان بگذرانند و درباره مسائل شخصی و وضعیت درسی با آنان صحبت کنند.

دکتر مقصود فقیرپور، روانشناس در گفت وگو با ایسنا، شیوع بیماری کرونا و لزوم قرنطینه خانگی را موجب ایجاد فشار و استرس زیاد بر خانواده ها دانست و اظهار کرد: شرایط موجود نگرانی ها و مشکلات جدیدی را برای خانواده ها به وجود آورده و نقش های افراد را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه هر تغییر در زندگی انسان میزان فشار و نگرانی و استرس را بالا می برد، تصریح کرد: فعالیت بیرون از خانه پدر خانواده کم شده، مادر خانواده مسئولیت بیشتری در رعایت بهداشت محیطی پیدا کرده و فرزندان از درس و مدرسه دور شده اند لذا همه اعضای خانواده فشار را تحمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران در روزهای کرونایی با فرزندان وقت بگذرانند

پدران در روزهای کرونایی با فرزندان وقت بگذرانند