مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:072020-04-04اقتصادي

تهرانی ها 52 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی، با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجاد شده اند، افزود: این مراکز توسط مردم اداره می شوند و به صورت محله محور با شناسایی خیران و نیازمندان هر محله از طریق خیران به نیازمندان کمک رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 267 مرکز نیکوکاری در استان تهران وجود دارد، بیان کرد: 124 مرکز با محوریت مساجد در محله ها فرهنگ نوع دوستی را گسترش می دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: مردم نیک اندیش استان در سال گذشته 52 میلیارد و 713 میلیون تومان به صورت نقدی، غیر نقدی برای امور نیازمندان به مراکر نیکوکاری کمک کرده اند.

پرپنچی افزود: 19 هزار و 188 نفر در سال گذشته از خدمات و کمک های مراکز نیکوکاری بهره مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری در زمینه های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تاکیدکرد: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک های جمع آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آن ها توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها 52 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

تهرانی ها 52 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند