مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-04اقتصادي

کشف شکاف های زندگی مشترک در آینه بی تعارف قرنطینه


آینه ها ناراستی ها و کژی ها رو خوب نشان می دهند و این روزها قرنطینه آینه ای است که می توانیم ترک ها، شکاف ها و کژی های زندگی زناشویی را خوب در آن ببینیم.

- ایسنا/مرکزی آینه ها ناراستی ها و کژی ها رو خوب نشان می دهند و این روزها قرنطینه آینه ای است که می توانیم ترک ها، شکاف ها و کژی های زندگی زناشویی را خوب در آن ببینیم.

در روزهای قرنطینه که سوغات ذره ای میکروسکوپی است که اینروزها بر جهان سلطه کرده، اختلافات زوجین افزایش یافته است و اینروزها در کنار نگرانی برای کرونا باید نگران پایه های زندگی زناشویی نیز بود.

چند روز قبل مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از افزایش سه برابری تماس های مربوط به اختلافات خانوادگی در دوران قرنطینگی از سوی زوجین خبر داد.

این افزایش تماس ها که گویای کاهش تاب آوری افراد جامعه و نداشتن مهارت ارتباطی است می تواند آلارم ها و هشدارهای جدی را برای متولیان اجتماعی بهمراه داشته باشند.

یک مشاور خانواده در گفت و گو با ایسنا، مهمترین دلایل این تماس ها با مرکز 1480 بهزیستی و افزایش سه برابری تماس ها را نبود مهارت زندگی مشترک در میان زوجین دانست و گفت: متاسفانه افراد هم خود را به خوبی نمی شناسند و هم شناخت درستی از همسر خود ندارند و براساس انتظارات، طرز تفکر و اولویت های عاطفی و روانی خودشان رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف شکاف های زندگی مشترک در آینه بی تعارف قرنطینه

کشف شکاف های زندگی مشترک در آینه بی تعارف قرنطینه