مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:272020-04-04سياسي

اصناف غیرضروری تا پایان هفته اجازه فعالیت ندارند


سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد و اصناف غیرضروری تا پایان هفته تعطیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، فخرالسادات خامسی اظهار داشت: فعلاً فقط اصناف ضروری اجازه فعالیت دارند و اصناف غیرضروری کماکان تا آخر هفته که طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، تعطیل هستند و در صورت تخلف، پلمپ خواهند شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در یزد افزود: اداره ها هم حداکثر با یک سوم جمعیت باید فعالیت کنند و بقیه به صورت دورکاری و یا در مرخصی هستند که مرخصی شان هم حساب نمی شود و به طورکلی تأکید بر این است که در مواردی که ضروری نیست کارکنان دولت حضور نداشته باشند.

خامسی اظهار داشت: مدارس و دانشگاه ها نیز کماکان تا آخر هفته تعطیل هستند، منتها از امروز هم دانشگاه ها و هم مدارس سطح استان برنامه ریزی کرده اند تا فعالیت های آموزشی شان را به صورت مجازی را داشته باشند.

وی درباره نحوه فعالیت بانک ها نیز عنوان کرد: وضعیت بانک ها هم مثل قبل است و حداکثر فقط یک سوم کارکنان باید باشند و فعالیت هایشان غیرحضوری است.

وی اضافه کرد: در مورد کارخانه ها هم باتدبیری که وزارت کار داشته است، کارگاهای تولیدی امروز باز هستند منتها بر اجرای پروتکل های بهداشتی تأکید شده است و باید کارگرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف غیرضروری تا پایان هفته اجازه فعالیت ندارند

اصناف غیرضروری تا پایان هفته اجازه فعالیت ندارند