مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-04سياسي

انتقاد دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نحوه مدیریت مسئله کرونا توسط دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات طی نشستی که با عنوان نقش دولت در مهار کرونا و با حضور علی پارسا دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران به صورت زنده در اینستاگرام برگزار شد، - محمد زارع فومنی از نحوه مدیریت دولت در زمینه شیوع بیماری کرونا انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات طی نشستی که با عنوان نقش دولت در مهار کرونا و با حضور علی پارسا دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران به صورت زنده در اینستاگرام برگزار شد، گفت: با این نکته باید شروع کنم که من به عنوان یک آزاداندیشی که دوستدار انقلاب، امام و رهبری هستم اظهار نظر می کنم و در مقام دفاع از اصلاحات و اصولگرایی به هیچ عنوان نیستم.

وی افزود: در مورد کرونا که متاسفانه این روز ها گریبان ملت شریفمان را گرفته و عرصه را بر همگان تنگ کرده باید خواستار این مسئله از مسئولین کشوری باشیم که چرا در مهار این ویروس تا این حد ضعیف عمل کرده اند که متاسفانه کار به اینجا رسیده است.

فومنی تصریح کرد: دولت در ابتدا که ویروس وارد کشور شد باید هرجایی که آزمایش کرونا مثبت اعلام شد را قرنطینه می کرد و به رسالت اصلی خود که حفظ جان مردم است و بنابر قانون اساسی به آن سوگند خورده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نحوه مدیریت مسئله کرونا توسط دولت

انتقاد دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نحوه مدیریت مسئله کرونا توسط دولت