مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-04دانش

آموزش مجازی 80 درصد از دروس نیمسال جاری دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است


علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری کلاس های مجازی گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: بنا به اعلام اساتید دانشگاه، آموزش مجازی بیش از 80 درصد از دروس نیمسال جاری امکان پذیر است.

علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری کلاس های مجازی گفت: برگزاری این کلاس ها به صورت آموزش مجازی برای دروس نیمسال جاری با تقویت زیرساخت ها و اطلاع رسانی لازم، در دستور کار قرار دارد و از شرایط فعلی به عنوان فرصتی برای توسعه روش های نوین آموزشی استفاده خواهد شد.

پاکیزه اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا، تمام کلاس های حضوری دانشگاه از اوایل اسفند 98 تعلیق شده، اما با فعال سازی سامانه مدیریت آموزشی دانشگاه (LMS)، تمامی برنامه های آموزشی به استثنای کارگاه ها و آزمایشگاه ها، در حال اجرا است و بنا به اعلام اساتید، آموزش مجازی بیش از 80 درصد از دروس نیمسال جاری امکان پذیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: با توجه به نامشخص بودن زمان خروج از شرایط فعلی و برگزاری کلاس های حضوری، سیاست موکد دانشگاه بر آموزش مجازی هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی 80 درصد از دروس نیمسال جاری دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است

آموزش مجازی 80 درصد از دروس نیمسال جاری دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است