مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-04سياسي

ترقی: نقش اصلی در جهش تولید متعلق به بخش خصوصی است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بخش خصوصی صاحب نقدینگی بسیار فراوانی است که اکنون در کشور وجود دارد، اگر این نقدینگی به سمت تولید و جهش تولید سوق داده شود، - ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بخش خصوصی صاحب نقدینگی بسیار فراوانی است که اکنون در کشور وجود دارد، اگر این نقدینگی به سمت تولید و جهش تولید سوق داده شود، قطعا می توانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه شعار سال برسیم، بنابراین نقش اصلی در جهش تولید در کشور متعلق به بخش خصوصی است.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری مطرح کردند، جهش تولید یکی از ابزارهای قدرت اقتصادی در کشور ماست که می تواند منشا رفع مشکلات اقتصادی فعلی یعنی بیکاری، تورم، رکود و عدم رونق کسب و کار در کشور باشد.

وی بیان کرد: وقتی که تولید نقش اصلی را در رونق اقتصادی، قدرت اقتصادی، بالا رفتن میزان درآمد مردم و رفع بیکاری و تورم در کشور دارد، طبیعتا باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

در زمینه شعار سال گذشته که رونق تولید بود، کارهای قابل توجهی از بُعد زیرساخت ها، برنامه ریزی و جهت دهی نقدینگی مردم انجام شد.

ترقی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این مقدار کار 10 درصد نیازی بود که بتوانیم رونق لازم را در تولید کشورمان ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: نقش اصلی در جهش تولید متعلق به بخش خصوصی است

ترقی: نقش اصلی در جهش تولید متعلق به بخش خصوصی است