مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:072020-04-04اقتصادي

7 مرکز ذبح و عرضه مرغ زنده در اشنویه پلمب شد


عباس شیخ رشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی، حفظ و صیانت از حقوق و سلامت شهروندان و اجرای مصوبات ستاد شهرستانی پیشگیری از کرونا با همکاری اتاق اصناف، مرکز بهداشت، شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی و دستور دادستان این شهرستان انجام و به تعدادی دیگر از این مراکز اخطار 24 ساعته قبل از اقدام به پلمب داده شده است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که همه فرآورده های خام دامی خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کرده و هرگونه موارد غیربهداشتی را نیز در صورت مشاهده در اسرع وقت با شماره تلفن 44625710 در میان بگذارند.

وی افزود: با توجه به خطر انتشار ویروس کرونا به صورت انتقال مکانیکی گوشت، از شهروندان تقاضا داریم از کشتار دام به منظور برگزاری مراسم دینی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی ادامه داد: اگرچه ویروس کرونا در ماهیان، گوشت و مرغ بیماری زا نیست اما برای جلوگیری از مخاطره بهداشتی احتمالی ناشی از انتقال مکانیکی ویروس از طریق سطح آلوده و یا افرادی که اقدام به تهیه آن می کنند، باید توصیه های بهداشتی را جدی گرفت.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مرکز ذبح و عرضه مرغ زنده در اشنویه پلمب شد

7 مرکز ذبح و عرضه مرغ زنده در اشنویه پلمب شد