مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-04اقتصادي

جهش تولید راهبردی برای شکوفایی تمام عیار اقتصاد


براساس اعلام نظر بیشتر کارشناسان،فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان یکی از مهمترین راهبردهای اقتصاد درون زا و برون گرا، حمایت هوشمندانه از بخش تولید است که این امر با تحقق شعار سال در همه عرصه ها، شکوفا می شود.

در دورانی که دشمن تحریمهای ظالمانه ای علیه ملت ایران در پیش گرفته است، تکیه بر توان اقتصاد داخلی و چشمداشت به صادرات تولید ، می تواند یک برنامه اثرگذاری برای بی اثر کردن این تحریم ها باشد.

فعالان اقتصادی در چهارمحال و بختیاری تحقق جهش تولید را مستلزم رفع برخی از موانع از جمله تامین سرمایه در گردش از سوی بانکها، توجه به تولید داخل در تمامی عرصه ها، زمینه سازی صادرات و کاهش قوانین دست و پاگیر اعلام می کند.

با این حال جهش تولید می تواند، اقتصاد کشور را در مسیر ریل توسعه همه جانبه و پایدار قرار دهد و بازارسازی بزرگی برای محصولات ایرانی در آینده ایجاد کند.

موانع و مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال رفع شود یکی از موارد تولید که در امورزیربنایی نقش مهمی ایفا می کند تولید برخی از محصولات از جمله سیمان است.

مدیرعامل کارخانه سیمان شهرکرد در گفت و گو با ایرنا، میزان تولید این کارخانه در سال گذشته را یک میلیون تُن اعلام و بیان کرد: سال گذشته این شرکت 600 هزار تُن سیمان صادرات و 600 هزار تُن فروش داخلی داشت و برای 200 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید راهبردی برای شکوفایی تمام عیار اقتصاد

جهش تولید راهبردی برای شکوفایی تمام عیار اقتصاد