مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-04پزشكي

هزار بسته اقلام بهداشتی بین بیماران خاص خراسان جنوبی توزیع شد


رییس مرکز جامع درمان بیماری های خاص خراسان جنوبی گفت: هزار بسته اقلام بهداشتی بین بیماران خاص استان توزیع شد.

- هادی دهقان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا یکی از دغدغه های ما حفاظت از بیماران خاص در خراسان جنوبی در برابر ویروس کرونا بود چرا که برخی از بیماری های زمینه ای احتمال ابتلاء را افزایش می دهد.

اقدامات مرتبط با درمان بیماران خاص از بیمارستان ولی عصر (عج) منتقل شد رییس مرکز جامع درمان بیماری های خاص خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سعی کردیم بیماران خاص را از مراکز پرخطر دور نگه داریم، بیان کرد: در این راستا اقدامات مرتبط با درمان بیماران خاص در خراسان جنوبی از بیمارستان ولی عصر (محل نگهداری بیماران مبتلا به کرونا) به دو مرکز درمانی دیگر در بیرجند (از جمله بیمارستان میلاد) منتقل شده تا سلامت آنان تأمین شود.

دهقان ادامه داد: در مراکز درمانی که بیماران خاص برای درمان خود حضور پیدا می کنند نیز همه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و از این نظر نگرانی خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تهیه اقلام بهداشتی برای بیماران خاص نیز از دیگر دغدغه های ما بوده است، افزود: با توجه به هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته با استانداری خراسان جنوبی تاکنون هزار بسته اقلام بهداشتی بین بیماران خاص استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار بسته اقلام بهداشتی بین بیماران خاص خراسان جنوبی توزیع شد

هزار بسته اقلام بهداشتی بین بیماران خاص خراسان جنوبی توزیع شد