مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-04اقتصادي

کرونا چه تاثیری بر صنایع نساجی گذاشت؟


عضو هیات مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران، وضعیت صنایع نساجی در سال 98 را خوب توصیف کرد اما گفت که شیوع ویروس کرونا این صنعت را نیز مانند سایر بخش ها فلج کرده و احتمالا باید در سال جاری منتظر سونامی چک های برگشتی باشیم که تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه پرداخت کردند.

- عضو هیات مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران، وضعیت صنایع نساجی در سال 98 را خوب توصیف کرد اما گفت که شیوع ویروس کرونا این صنعت را نیز مانند سایر بخش ها فلج کرده و احتمالا باید در سال جاری منتظر سونامی چک های برگشتی باشیم که تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه پرداخت کردند.

علیرضا حائری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که ممنوعیت واردات، تحریم ها و بالا رفتن ارزش دلار مجموعاً در سال گذشته کمک کرد صنایع نساجی حجم بیشتری از بازار داخل را در اختیار بگیرند، اظهار کرد: همچنین این شرایط باعث شد که در بخش صادرات به ازای هر دلار، ریال بیش تری دریافت شود.

‏ وی همچنین با بیان این که این ظرفیت به ویژه برای بخش پوشاک، نخهای فیلامنت، پلی استر و فرش ماشینی وضعیت خوبی ایجاد کرده بود، تصریح کرد: با این وجود شیوع ویروس کرونا باعث شد تقریبا همه صنایع به جز مواد خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی فلج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا چه تاثیری بر صنایع نساجی گذاشت؟

کرونا چه تاثیری بر صنایع نساجی گذاشت؟